sobota, 1 marca 2014

Surówka z selera naciowego.

Dzisiaj zapraszam na przepyszną, bardzo chrupiącą surówkę z selera naciowego. Przepis widziałam gdzieś na forum Wizażu, niestety nie zapisałam go sobie.



Składniki:
3 gałązki selera naciowego
1 duże jabłko
garść prażonego słonecznika
kilka łyżek jogurtu naturalnego
zielona pietruszka
sól, pieprz
ew. majonez



Wykonanie:
Sałatka jest bardzo prosta. Wystarczy zmieszać pokrojone w kostkę jabłko i seler naciowy z jogurtem, dosypać słonecznik i posiekaną pietruszkę, doprawić i gotowe. Można dołożyć majonezu, ale my jedliśmy tylko z jogurtem.
Surówka pasuje jako dodatek do obiadu, bardzo mi też smakowała zjedzona z kawałkiem ciemnego chleba.





Na koniec moje dwie ostatnie prace:

Wazon z butelki po soku


Lampion z puszki po groszku

9 komentarzy:

  1. Chetnie wyprobuje przepis. Wazon i lampion swietnie wyszly, uwielbiam takie przemianki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też uwielbiam otaczać się rękodziełem. Nawet jak nie wyszło doskonale:)

      Usuń
  2. Coraz więcje przpisów widzę właśnie z dodatkiem selera naciowego, jakaś "moda kilunarna" na niego nastała heh :)
    Lampion jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam seler naciowy, wczoraj usmażyłam go z cebulką i dodałam do ziemniaków, a dzisiaj dołożyłam trochę do zupy pomidorowej :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy przepis, chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze bałam się tego aromatu selera naciowego. Po wypróbowaniu tego przepisu, surówka jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz zwykły seler, ten polubisz jeszcze bardziej:) Cieszę się, że smakowała:)

      Usuń
  5. Naprawdę pyszna! Idealna do niedzielnego obiadu ;)
    ( Też robię takie ozdoby techniką decoupage)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepyszne! a niby takie proste... :)

    OdpowiedzUsuń