czwartek, 13 lutego 2014

Zupa czosnkowo - pomidorowa.

A może pomidorowo - czosnkowa? Pyszna, esencjonalna, bardzo aromatyczna. Przepis znalazłam na blogu Chilli Bite i prawie nic w nim nie zmieniłam, nie miałam jedynie cytryny, więc nie dodałam skórki cytrynowej. Lubię czosnek, ale jego ilość w tej zupie jest zatrważająca, więc pierwszy raz zrobiłam tę zupę z połowy porcji, ale już następnym razem zrobię jej o wiele więcej:)




Składniki:
1 główka czosnku
0,5 litra passaty pomidorowej
0,5 litra wody
2 łyżki kaszy mannej
cukier do smaku
sól, pieprz
1 łyżka oleju lub masła
ew. odrobina jogurtu naturalnego



Sposób wykonania:
Czosnek pokroiłam w plasterki i zeszkliłam na oleju. Dolałam do niego wodę i passatę, całość gotowałam kilka minut. Zupę zmiksowałam, doprawiłam solą, pieprzem i cukrem. Cały czas mieszając wsypałam kaszę manną i jeszcze chwilę całość gotowałam. Już na talerzu doprawiałam zupę jogurtem naturalnym, ale i bez niego była pyszna.




2 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię czosnek, a i pomidorową też, więc połącznie może być ciekawe, muszę wypróbować. Lubię takie gęste zupki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O takiej pomidorowej nie jadłam, muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń