wtorek, 3 września 2013

Tort Hello Kitty.

Tort Hello Kitty powstał na specjalne życzenie mojej siedmioletniej siostrzenicy. Zawsze robię torty z masą cukrową, jest przy nich mnóstwo roboty, efekt zwykle powalający, ale umówmy się, masa jest niezjadliwa:) Tym razem zrobiłam krem na bazie serka, więc ciasto jest zdrowsze. No i użyłam znacznie mniej barwników niż używam do mas cukrowych.
Taki tort jest w stanie zrobić osoba, która w życiu tego nie robiła. Nigdy wcześniej nie uzyskałam takiego świetnego efektu, przy tak minimalnym nakładzie pracy :)



Składniki:
biszkopt z tego przepisu  (zwiększyłam ilość składników o 50%)
kilka łyżek dżemu
2 serki Emilki 0% (1kg)
kilka łyżek cukru pudru
1 kostka masła
ekstrakt waniliowy
1 łyżka kakao
barwnik różowy
barwnik brązowy




Wykonanie:
Upieczony i wystudzony biszkopt przekroiłam na trzy części. Nasączyłam wodą. Ja używam wody, bo nie lubię zbyt słodkich ciast, ale oczywiście możecie użyć czegokolwiek.

Masło zmiksowałam z cukrem pudrem i serkiem Emilki, dodałam ekstrakt waniliowy. Na pierwszą warstwę biszkoptu nałożyłam dżem, na drugą przygotowany krem, zmiksowany z łyżką kakao, a co dalej widać na zdjęciach:)





6 komentarzy:

  1. Nie dość, że śliczny to na dodatek PYSZNY był :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Można wiedzieć co to są te serki Emilki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę: https://www.google.pl/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1024&bih=440&q=serek+emilki+o%25&oq=serek+emilki+o%25&gs_l=img.3...15023.23580.1.24767.3.0.0.3.3.0.0.0..0.0....0...1ac.1.26.img..3.8.1014.DM114FqPQdI

      Usuń