czwartek, 8 sierpnia 2013

Sałatka z awokado i pomidorów. Dieta strukturalna.

Dzisiaj pokażę Wam jak zrobić zdrową i sycącą sałatkę zgodną z dietą strukturalną.


Składniki:
1 awokado
2 pomidory
0,5 małej cebuli
1 łyżka soku z cytryny
1 ząbek czosnku
pietruszka zielona
1 łyżka oleju
sól



Wykonanie:
Pomidory, cebulę, czosnek i awokado pokroiłam w kostkę. Całość wymieszałam, skropiłam sokiem z cytryny, doprawiłam zieloną pietruszką, solą i olejem rzepakowym.
Z tej ilości składników wyszły mi dwie porcje sałatki. Ja zjadłam ją z gotowaną wątróbką, dzieci z pierogami, ale myślę, że z ciemnym chlebem też byłaby pyszna.


Przepis (z moimi niewielkimi modyfikacjami) pochodzi z książki Marka Bardadyna "Odmładzająca książka kucharska"

No i moja najnowsza praca decoupage. Pojemnik na dziecięcą biżuterię, zrobiony ze zwykłego, małego słoika i drewnianej ozdoby - słonika.



5 komentarzy:

  1. Jakie śliczne wiadereczko :)
    A sałatka na pewno pyszna :)) i zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekło mnie to wiaderko...jest jak najbardziej na miejscu, taką sałatkę mogłabym jeść wiaderkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super :)))
    też interesuję się odżywianiem strukturalnym ;)
    wypróbuj koktajl zielony przepis u mnie na blogu albo na stronie doktorka B. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. poproszę wiaderko z całą zawartością .Pycha

    OdpowiedzUsuń