środa, 5 grudnia 2012

Sałatka warstwowa gyros.

To moja ulubiona sałatka. Jadam ją tylko na imprezach i zapewniam  jest niesamowita :) Mocno doprawiony kurczak, świeże, chrupiące warzywa muśnięte tylko majonezem... Uwielbiam:)



 Składniki:
kapusta pekińska
papryka czerwona
cebula
ogórek konserwowy
kukurydza
majonez i ketchup
filet z piersi kurczaka
przyprawa kebab - gyros


Wykonanie:
Warzywa drobno pokroić. Mięso z kurczaka pokroić w kostkę, obficie posypać przyprawą kebab - gyros i usmażyć na złoto.
Sałatkę najlepiej ułożyć warstwami w przezroczystej misce. Kolejne warstwy bardzo oszczędnie przełożyć majonezem i ketchupem. Odstawić do lodówki, najlepiej na kilka godzin żeby smaki się połączyły.
Polecam tę sałatkę, jest przepyszna, wstyd się przyznać, ale na ostatniej imprezie u siostry brałam dokładkę...sześć razy :)





13 komentarzy:

  1. Dzień dobry. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award. Więcej informacji na moim blogu http://deserynadepresje.blogspot.com/2012/12/szarlotka-chlebowa-i-nagroda.html
    pozdrawiam
    Kryzysowy Kucharz

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha, ulubiona sałatka mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda doskonale sprawdza się na imprezach, gorąco polecam jest pyszna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z popularniejszych sałatek, ale cały czas jest na topie :D Inne przepisy znalazłam na Sałatka Gyros przepis

    OdpowiedzUsuń
  5. moja ulubiona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. robie niemal identycznie, jedynie zamiast majonezu daje sos czosnkowy,domowej roboty,polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sałatka wygląda wyśmienicie, ale mam pytanie o kolejność układanych warstw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zupełnie obojętne jak układa się składniki. Sałatka jest zawsze tak samo pyszna.

      Usuń
  8. PROSĘ O KOLEJNOŚ WARSTW.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odpowiedż:)

    OdpowiedzUsuń