niedziela, 9 grudnia 2012

Dietetyczne, otrębowe babeczki z jabłkiem.

Takie fajne i zdrowe babeczki upiekłam.


 Przepis jest podobny do tej szarlotki, ale dzięki wodzie z kwiatu pomarańczy zyskuje bardzo na smaku.

Składniki:
10 łyżek otrąb pszennych
3 łyżki otrąb owsianych
10 łyżek wody 
0,5 kostki chudego twarogu (12,5 dkg)
1 łyżeczka wody z kwiatu pomarańczy
2 łyżki trzcinowego cukru
1 jabłko
 
 
Wykonanie:
Otręby zalałam wodą i wodą z kwiatu pomarańczy, odstawiłam na kilkanaście minut aby napęczniały. Dodałam do nich twaróg i cukier, wymieszałam i nałożyłam do sześciu papilotek. W każdą babeczkę włożyłam kawałki jabłka i piekłam ok 10 minut w temperaturze 180 stopni. Tyle wystarczy, bo potem babeczki zbyt się wysuszają.
Bardzo mi smakowały, może zbyt słodkie były, ale w sumie nietuczące :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz