środa, 20 czerwca 2012

Sałatka z kurczakiem z rosołu.

Miałam jedno udko z kurczaka, pozostałość po rosole. Często robię dzieciom z niego kotleciki z dodatkiem warzyw z rosołu, ale dzisiaj ugrilowałam tego kurczaczka i zrobiłam sobie na obiad sałatkę.



Składniki:
mięso z rosołu
szpinak
ogórek
pomidor
rzodkiewka
jogurt naturalny
czosnek
sól
przyprawa do kurczaka


Wykonanie:
Kurczaka oddzieliłam od kości, posypałam przyprawą do kurczaka i opiekłam na patelni grilowej. Gdy zdjęłam kurczaka na moment położyłam na niej szpinak, żeby zmiękł. Sos do sałatki zrobiłam z 2 łyżek jogurtu z wyciśniętym czosnkiem i solą. Wszystkie składniki wyłożyłam na talerz, polałam sosem i miałam obiad gotowy w 10 minut:)


Przepis dodaję do akcji: 1000 sposobów na mięso z rosołu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz