środa, 2 maja 2012

Ryżowe baranki.

Miło mi poinformować, że znalazłam się w finałowej piętnastce zwycięzców w konkursie Ekonomia Gastronomia. Proszę kliknij w banerek i zagłosuj na moją otrębową pizzę. Dziękuję:))

Dzisiaj nie będzie przepisu kulinarnego. Dzisiaj dzieła plastyczne moich bliźniaczek i siostrzenic. Pomysł na te ciekawe baranki podkradłam autorce bloga abc mojej kuchni, a właściwie jej córeczce Wiki:) Jak je tylko zobaczyłam to się nimi zauroczyłam i wiedziałam, że muszę je z dziećmi zrobić.



Do wykonania baranka potrzebne będą:
blok techniczny
papier kolorowy
klej wikol
kolorowa tasiemka
zszywacz biurowy
ryż preparowany

Baranki robi się bardzo prosto, nawet mniejsze dzieci dadzą radę z małą pomocą rodziców:) Są urocze i jeśli użyjecie dobrego kleju bardzo wytrzymałe. Następnym razem zrobimy je z ryżem kolorowym, pewnie będą jeszcze bardziej urocze:)


6 komentarzy:

  1. Powiem szczerze... zobaczyłam baranki i pomyślałam, że to baranki Wiki:) zaglądam na Twój blog a tu taka niespodzianka!:) Bardzo się cieszę, że Wikusia zainspirowała Ciebie i Twoje dzieciaczki:) Jak tylko przyjdzie z bieganiny po podwórku pokarzę Jej te baranki. Nawet nie wiesz jaką radość sprawi jej ten widok!:)
    Ślicznie Wam wyszły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz córci, że naprawdę mnie zainspirowała:) Odkąd zobaczyłam baranki na Twoim blogu, nie mogłam o nich zapomnieć. Pozdrowienia dla Wiki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A Wiki bardzo się ucieszyła! Była dumna, że mogła zainspirować. Dla dziecka to bardzo ważne więc i ja dziękuję!:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Przyznam że ,niezły efekt jak na dzieciaki, podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej kuro domowa..poczytałam popatrzyłam ..super i też lubię rekodzieło

    OdpowiedzUsuń
  5. It is foolish to attempt to run a company with out
    having some kind of Internet presence.

    Stop by my homepage legal drugs ()

    OdpowiedzUsuń