wtorek, 15 maja 2012

Krewetki w cieście piwnym.

Tak przygotowane krewetki to raczej przystawka niż danie główne, są niby lekkie i chrupiące, ale tak naprawdę przez smażenie na głębokim oleju jednak dosyć ciężkie. Przepis i wykonanie są tak proste, że nie podaję nawet dokładnej ilości składników.

Składniki:
krewetki
piwo
mąka
sól, pieprz
czosnek suchy
dowolne przyprawy
olej do smażenia


 Wykonanie:
Z piwa, mąki i przypraw zrobiłam dosyć gęste ciasto.  Każdą krewetkę zanurzałam w cieście i wkładałam na rozgrzany olej, smażyłam kilka minut z każdej strony. Jedliśmy je zanurzając w dipie jogurtowo czosnkowym. Były pyszne, chrupiące i aromatyczne, o dziwo najbardziej smakowały małym dzieciom, które po prostu się na nie rzucały:)


4 komentarze:

  1. Kupiłam w lidl duże świeże krewetki i szukam pomysłu na przyrządzenie a z ciastem piwnym jeszcze nie robiłam,te wyglądają smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że masz duże krewetki, moje były małe i w efekcie końcowym było troszkę za mało "krewetki w krewetce" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń