czwartek, 3 maja 2012

Farfalle w sosie pomidorowym z kurczakiem

Miło mi poinformować, że znalazłam się w finałowej piętnastce zwycięzców w konkursie Ekonomia Gastronomia. Proszę kliknij w banerek i zagłosuj na moją otrębową pizzę. Dziękuję:))

Mój dzisiejszy obiad narzuciła mi moja siostra:) Zajmowałam się jej dziećmi, wiedziała, że przy piątce dzieci czasu niewiele, więc przyniosła makaron, puszkę pomidorów i filet z kurczaka. Mam taką teorię, że im prostsze potrawy tym lepsze i tym przepisem tylko ją potwierdziłam:)





Składniki:
Makaron farfalle
puszka pomidorów
1 duży filet z kurczaka
3 łyżki jogurtu naturalnego
sól ziołowa
1 ząbek czosnku
szczypiorek
łyżeczka cukru



Wykonanie:
Filet pokroiłam na malutkie kawałeczki i  podsmażyłam na oleju. Dodałam pomidory i dusiłam całość często mieszając jeszcze kilka minut. Doprawiłam czosnkiem, solą ziołową, cukrem i jogurtem. Ugotowany makaron wrzuciłam do sosu, wymieszałam i od razu podałam. Całość posypałam szczypiorkiem Naprawdę, jak na kilkanaście minut pracy, efekt jest znakomity. Moje dzieci ubóstwiają makaron, a zwłaszcza farfalle, nazywają je kokardkami :)

3 komentarze:

  1. Ja też tak uważam , im prościej tym smaczniej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste a pyszne,kupiłam już mieloną łopatkę z Lidla i zaraz przyrządzę to pyszne danie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie ci smakowało! Ja uważam, że proste potrawy są najlepsze, nie lubię udziwnień:)

      Usuń