poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Surówka nie całkiem tradycyjna.

Miło mi poinformować, że znalazłam się w finałowej piętnastce zwycięzców w konkursie Ekonomia Gastronomia. Proszę kliknij w banerek i zagłosuj na moją otrębową pizzę. Dziękuję:))


Dzisiaj miałam w planach zrobić tradycyjną surówkę z kiszonej kapusty, no ale nie byłabym sobą gdybym czegoś nie wykombinowała:)


Składniki:
40 dkg kapusty kiszonej
2 marchewki
1 cebula
0,5 puszki krojonych pomidorów
3 łyżki naturalnego jogurtu
szczypiorek
sól, cukier


Wykonanie:
Kapustę odcisnęłam z soku, marchewkę starłam na tarce, cebulę i szczypiorek drobno pokroiłam, całość połączyłam z pomidorami i jogurtem, doprawiłam solą i cukrem.
Surówka była dobra, choć bez szału:). Bardzo lubimy tradycyjna surówkę i często ją jadamy, więc zawsze to jednak jakaś odmiana.

2 komentarze:

  1. Jak nikt nie dostał szału to okey :) pozdrawiam , ale myślę ,że była super zdrowa !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi this is somewhat of off topic but I was wanting to
    know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
    I'm starting a blog soon but have no coding skills so I wanted to get advice from someone with experience.
    Any help would be enormously appreciated!

    My site - right company

    OdpowiedzUsuń