środa, 11 kwietnia 2012

Placuszki kurczakowe z nutą pomarańczy.

Jakoś po nie miałam pomysłu na dzisiejszy obiad dla dzieci. Święta minęły, ja nigdy nie robię za dużych zakupów, więc nic konkretnego mi nie zostało. Siostra wpadła dzisiaj na kawę i uraczyła mnie świeżutkimi filetami z kurczaka. Na stole stały pomarańcze, córka poprosiła o marchewkę i tak jakoś wpadłam na pomysł zrobienia takich placuszków:)



Składniki:
1 pojedynczy filet z kurczaka
1 duża marchew
1 ząbek czosnku
1 jajko
rzeżucha lub inna zielenina
skórka z pomarańczy



Wykonanie:
Kurczaka pokroiłam w drobną kostkę i wrzuciłam do miski razem z jajkiem, startą marchewką, posiekanym czosnkiem, rzeżuchą, skórką starta z połowy pomarańczy, solą i odrobiną pieprzu. Wszystko razem wymieszałam i kładłam łyżką na rozgrzany olej. Z tej ilości składników wyszły mi cztery dosyć duże placuszki.
Jak na tak proste składniki, były naprawdę przepyszne, dzieciom bardzo smakowały. Zjadły je z surówką z kapusty pekińskiej i innych warzyw doprawioną sokiem pomarańczowym, więc smaki harmonijnie się łączyły.

1 komentarz: