czwartek, 8 marca 2012

Pulpety indycze z kaszą manną.

Pulpety z indyka często goszczą na talerzach moich dzieci. Tylko sosy się zmieniają, czasami pulpety pływają w pomidorowym, innym razem w pieczarkowym, a dzisiaj był sos koperkowy. Niestety nie miałam  świeżego koperku, użyłam suszonego i to już nie jest ten smak.




Składniki:
ok. 30 dkg mięsa mielonego z indyka
2 łyżki kaszy manny
1 ząbek czosnku
1 mała cebula
koperek
sól, pieprz
ok. 3 szklanek bulionu



Wykonanie:
Mięso mielone zmieszałam z kaszą manną, posiekanym czosnkiem i cebulą, doprawiłam solą i pieprzem i uformowałam małe pulpeciki. Wrzuciłam je do gorącego bulionu, gotowałam do miękkości. Wyjęłam pulpety, a  do bulionu wsypałam koperek, doprawiłam i zagęściłam mąką. Dodałam trochę jogurtu naturalnego do smaku i  wrzuciłam pulpety do sosu.


Podaję takie mięsko w sosie z ryżem, makaronem, ziemniakami, ale moje dzieci najbardziej lubią z kaszą i surówką.

6 komentarzy:

  1. Kotlety z kaszą są przepyszne, wyjątkowo delikatne :)
    A sos koperkowy to wspomnienie dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, nie mogę się już doczekać na świeży koperek.

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mięso indycze zostało wymieszane z juz ugotowaną kaszą czy z surowa?

    OdpowiedzUsuń