środa, 29 lutego 2012

Otrębowe kotlety z piekarnika.

Przyznaję, że baaardzo się zainspirowałam przepisem z mojego ulubionego bloga :) Uwielbiam wszystko co otrębowe, więc nie mogłam się oprzeć. Przepis podaje z moimi zmianami.



Składniki:
20 dkg otrąb pszennych
10 dkg twarogu chudego
0,5 szklanki mleka 1,5%
2 jajka
2 ogórki kiszone
1 marchewka
1 mała cebula
1 ząbek czosnku
sól, koperek



Wykonanie:
Ogórki, czosnek  i cebulę pokroiłam w drobną kosteczkę, marchew starłam na tarce o dużych oczkach. Wszystkie składniki włożyłam do dużej miski, wymieszałam ręką i odstawiłam na godzinę. Po tym czasie uformowałam 12 sporych kotletów, piekłam je po 20 minut z każdej strony w temperaturze 200 stopni.


I na koniec jeszcze taka mała dygresja. Autorka przepisu miksuje otręby, ja nie robię tego nigdy, ponieważ wydaje mi się, że one wtedy nie spełniają w organizmie funkcji "miotełki".
Przepis dodaję do akcji: Otręby na1000sposobów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz